kenapa saya begini.

saya sangat penakut rupanya.ni mesti semua cerita hantu yang saya tonton,dengar dan bace.

ceh!

saya semenjak cuti ni,mmg tidur di ruang tamu.bukan takde bilik.tapi malas nak naik keatas,memanjat tangga dan tidur diatas katil empuk dan bersaiz queen tu.saya lebih suka berbekalkan selimut,dan bantal di atas sofa lalu tidur diatas lantai.kipas pula dipasang sampai semaksimum yang boleh.

tetapi sekarang..

saya berada di dalam bilik,nak tau knape?

sebab saya takut,tadi ayah cite,die jumpe depan rumah kitorang,ade 2 biji limau dan limau tu dialas ngan sekeping kertas.

saya bukan superstitious.tapi saya tibe2 terbayang yang bukan2..

urghh..taknak fikir bukan2..

maybe ade org nak kasi.

okay,sampai disini.
bye2..

Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang