asyik mengulang

rasenye nak dekat 100 kali aku dengar lagu nih.setakat nih tak pernah jemu lagi.

just a dream.by nelly.

walaupun takde teman istimewa,tapi aku still nak dengar lagu mcm ni.nice and simple.

lepas tu dlm lagu tu ade sebut "if you ever loved somebody,put your hands up!"

so,aku akan angkat tangan.macam org bodo dlm bilik.nasib baik roomate xde.
hehe..

tipu la kite tak pernah sayang kat org.mesti ade kan.

*************************************************************

entah sampai bila aku nak menipu kwn kwn aku.aku banyak deny dalam semua perkara yang aku buat.

ape aku buat nih................

maafkan aku rakan2.itu bukanlah orgnye,saya silap,saya silap.

im so sorry.SO SORRY.

lepas ni korang tertanye2.biarkan je mase yang membuka rahsia itu....

************************************************************************

kepada yang perasan,pergi mati.ko hengat ko lawa sangat.orang asli kampung aku lagi cantik.tak sedar diri betul.

siapa yang tak sedar diri sekarng nih?

aaaaaahhhhhh...pergi mati dengan semua tu.

hehe..

bye2


:::i was thinking about him,thinking bout me.yeah, IT WAS ONLY JUST A DREAM:::::

Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang