masih terfikir.

hebat betul berfashion.aku rase diorang ni memang gempak.diorang dressed up well.kadang kadang,terfikir,boleh ke aku masuk bidang nih?aku tak sekreatif,se-seni mcm diorang.bila aku tengok design diorang yang mantap mantap tuh,terfikir juga?aku dalam kalangan diorang ke?

raenye sikit pun tak.



i want to be like one of them so bad.really.


duduk di matriks ni buat aku tertanya tanya,betul ke jalan nih?betul ke aku nak terus kan?ive wasted for 10 months of doing something that is totally "not me".

PERAKAUNAN.itulah aku tengah buat sekarang ni.

haih.entah mcm mane boleh menyimpang ke sini.tapi takpelah,asalkan ade tempat untuk menimba ilmu.

ini ilmu.orang akan respect kau dengan ilmu yang ko ade nih.

ilmu yang aku rase aku takkan gunakan.

tapi tak tau Tuhan punya kuasa.

okeh ni gambar aku dengan budak perempuan kelas aku.
tak sangka aku fotogenik. HAHA.



Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang