susah itu susah. senang memang senang.

"permulaan salah"

i don't know how it all started. but for sure. i still don't know how it will end up.

beberapa hari ini aku masih lagi berfikir. dah aku senarai kebaikan keburukan. keputusan yang dibuat ini memang tak dapat dinafikan banyak keburukannya.

but who am I to know all this. I don't have power. I only own stupid blackberry alarm kuat susah nak snooze.

beberapa hari ini juga, banyak juga makan. hati tidak senang memikirkan orang disana. disini. kiri kanan tepi juga belakang. flashback balik muka yang bersandar di tiang rumah tempoh hari. buat hati ini rasa nak patah balik. tapi semenjak duduk di rumah banyak motivasi diri supaya jangan.


TOLEH LAGI.


aku tau. hidup bukan dasar kawan je. hidup ini ada matlamat. nak kejar matlamat ,orang sekeliling aku ni la yang kena ada.

but i have to start it all over again. to meet again. to greet again. to smile again.

oh kamon, you know you want it so bad. at the end of the day. they have their own life. still most of us will lead our own way. and that's it. life. people come and go. it simply how you control your emotion.

beat that emotion.

i'm running on my own race my friend. and i hope you do.

make it work. make it worth it.



i sayang u'ollss ketat ketat. till we meet again



syazwaniramli








p/s: korang kawin, aku mai. betoi.






Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang