what do I do

ceh kata lagi setahun nak update. hewhew


aku selalu percaya kalau kita berani buat apa yang kita takut---

nescaya kita boleh buat apa sahaja.


aku tak rajin pun nak update benda alah ni. tapi aku still baca blogger lain punya post. aku minat baca baca online ni. kurang sikit untuk pergi library dan pinjam buku. sebab kena pinjam satu, nak kena pulang kedua.

sorry, aku penah kena denda rm 60 kot

tahi sangat.

.........................................

jujur aku bukan into sangat tekstil ni. cuma aku suka seni. aku suka color. tapi bila aku tengok satu kain ni. apa yang aku nampak-

kesusahan dia nak buat. ketelitian. apa yang org tu lalui nak buat kain yang serumit yang aku nampak tu.

warna yelah cantik. tapi nak buat.. harem orang lain nak tahu.

kalau buruk.. lagilah harem orang lain nak tahu...


.........................................................................

mungkin aku patut jadi counselor art. dey..

.....................................................................

lately ni rindu pula ayah. ayah buat apa je kat bawah tu? dengar led zeppelin? ke lynyrd skynyrd?

dem. lama tak dengar. sekarang ni pun aku tengah denagr penny lane by beatles.

........................................................................

~penny lane isn't my ears... and in my eyes... there beneath the blues suburban skies...~



wanirem.




Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

persepsi

santan lemang