this i promise you

dalam masa beberapa hari lagi maka tamatlah status sebagai student uitm. masih teringat kesusahpayahan dalam universiti.


cuma entah, part 6 tidaklah begitu mencabar bagiku.

semester killer aku ialah part 1 dan 2 sebab zaman foundation

lepastu kemuncaknya part 4 dan 5.


banyak bakal aku rindui. terutama DC. sebab makanan murah dan takla begitu sedap. hewhew. entah. banyak kenangan. tapi seperti biasa.

aku taknak terbawa bawa kenangan tu. sebab aku nak move on. aku nak bina hidup sebenar.


selamat datang ke dunia sebenar syazwani.


takut, excited semuaaa adaa.

Comments

  1. Assalamualikum wanie. Selamat berkenalan. Sy ex student ur beloved mom. Gud luck wanie.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kasturi the best

persepsi

santan lemang