ntahla.xtau nak bubuh title ape

25 april yang lalu..semakan untuk maktab perguruan dah dibuka..aku dgn confidentnye,pagi2 lagi dah bukak..memang x nyempat2..haha..

last2 die tulis..............


Harap Maaf, Nama anda [NUR SYAZWANI BT RAMLI]-[92052214****] tidak tersenarai dalam calon layak temu duga Kursus Perguruan Lepas SPM Ambilan Jun 2010 .







geram je weh..nangis2 aku kat mak aku...tapi bikan la aku nak sgt..just nak try je..
time tu aku fikir,klu permohonan guru x dpt,inikan pulak upu tu..
tu yg nangis beria ria..haha..

bile check2 balik..rupenye ramai gak kwn aku yg x dpt..padahal result diorang sume lag hebat dari aku...

ape kelayakan yang diorang nak sebenarnye?aku xfaham la...

lagipun,aku bukah mohon jadi cikgu math ke,sejarah ke,kimia ke...aku mohon cikgu pendidikan seni je...haish!

xpela..xde rezeki namenye...matrix xdpt,maktab xdpt...harap2 upu dapatlah.....

amin.

bye!

Comments

  1. haha kauu mmg comel lahh wani ;)
    ini pun kauu bwt cite,gelak tegolek golek aqu tauu :)

    ReplyDelete
  2. lah..kelakar ko kate ain..aku dah nangis2 tau(T___T)..
    haha..tapi bila igt balik.mmg kelakar..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

officially missing you