saya bukan menipu,tapi bergurau

sebenarnya saya sgt rindu sekolah.rindu nak belajar.rindu nak pegang buku sekolah.rindu nak buat homework tgh mlm.rindu nak bertanya soalan merepek dengan cikgu.rindu nak bergurau dengan kawan.and paling rindu nak dengar odah bercerite.sbb klu minah ni bercerita mmg real habis.hehe..

cerita pasal bergurau.ada satu kes ni..
hurm..mcm mane nak mula yea...
ok....

aku bgn lambat 2 hari berturut turut..x pernah aku buat mcm ni..ntah ape angin aku rase mcm xnak bgn dari tempat tidur tu..selesa sgt kot..padahal tidur atas lantai je.selimut pun xde...bntal plak bukan bantal betul..telekung mak aku yg digulung ngan sejadah yg aku buat bantal..haha..

sambung lagi.
aku klu bgn lambat mmg aku xnak pergi sekolah.itu aku.aku lebih rela x dtg skola drpd dtg lewat.prinsip hidup tuh.malu sbb satu,aku pengawas..dua,kwn2 aku byk yg jadi pengawas n diorang jage siape yg dtg lewat..

hah.sambung lagi.
sebab dah 2 hari x dtg sekolah..adelah kwn aku yg sgt perihatin..tanye aku through sms..
kenapa aku x dtg..aku pun dgn sengalnye..menjawab...aku x dtg sbb aku tgh packing beg nak pindah saudi arab.mak aku nak keje kat sane.haish..tipu jela keje aku...

n die plak percaye.tapi xtaula,die percaye atau buat2 percaye..klu nak kate die percaye xble gak..aku mmg ske menipu...
and part paling best....die sebarkan kat semua classmate aku pasal aku nak pindah..hahaha..
haish budak tu..nak gelak je aku bile dpt tau..hahaah

and keesokan harinye aku g sekolah..aku masuk lewat skit.sbb aku pengawas.murid masuk dulu,then baru pengawas..
dalam ramai2 pengawas..aku sorang je masuk lewat..
mase aku masuk tu..sume org terhenti..cikgu yg tgh menyalin kat papan hitam pun berhenti menulis...haish pebende nih..takut plak aku..aku makin chubby ke?setahu aku aku xmkn pun pagi tu..

sampai la aku duduk kat kerusi aku diorang still pandang lagi..what??!!


ohh...

baru tau..sms punye pasal la ni..

habis cikgu menyalin kat papan hitam..cikgu pergi kat tempat aku..tanye..
cikgu--"syazwani,awak nak pindah ke?"
aku--"eh,xdela cikgu.saya gurau je."

rasenye cikgu pun tau pasal sms tu.hehe

penangan budak yg bernama faiqah ini mmg dasyat.janji saya xkan buat lagi!
serik.


-tamat-

Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

officially missing you