sir,i love you!

dalam hidup ku ini susah untuk aku jatuh cinta kepada sesiapa..datanglah putera williams sekalipun..aku x heran..

bukan kerana fizikalku tetapi tasteku..yg suke orang yg lain dari yang lain..

tetapi pada satu hari..
rupenye aku dah jatuh cinta...pada siapakah?ni nak cite..

aku paling x berkenan tgk lelaki ini pada mulanya aku jumpa die..ish!memang sangat x berkenan la..cara pakaian die,percakapan die..sume aku alergik..

orang yg aku sedang bercakap ni adalah..cikgu tuisyen aku sendiri..cikgu freddy..

dan selama aku masuk kelas die 2 thn ni(f4 & f5)..aku mula tunjuk minat kat subjek die ajar..chemistry..

memang aku minat gilelah..tapi markah aku kat sekolah still cukup2 makan je..haha..whatever!(xde kene mengena ngan post kali ni..)

percaye atau tidak,sebenarnya aku minat kat die lebih daripada aku meminati subjek chemistry itu sendiri..haa..baru padan muka aku..dulu x ske skang dah angau..

memang aku perasan dengan perubahan diri aku..wlupn penat sekalipun balik dari sekolah..aku nak jgk datang kelas die..klu aku miss kelas die sekalipun memang aku myesal seumur hidup aku..haha

sekarang semenjak aku ske kat die,sumenye cantik pada mata aku..perfect..even pakaian yg die pakai pun aku rase cantik wlupn die x buat ape2 perubahan..

aku ske dapat dengar die mengajar..tenang je..happy je..until this day..
dan aku ade rekod ape yg die ajar dalam phone aku,memandangkan aku slalu tetido dalam kelas..

so,ble la dgr suara die tiap2 hari..(haha..gile)

dan aku penah kene marah ngan die skali..sebab tetido dlm kelas..
happy that time..
akhirnya die perasan jgk aku..wee~

memang gile in love..bodonye wani..

teringat lorat die dalam bahase cine..
"girl,answer this.."aku diam..malu kene marah sbb tetido.."next time in my class dont sleep aaaa..."
pastu die continue ajar balik..
malu and happy bercampur..

nak aje aku cakap,sir!i love you..sumpah!i love you more than anything in this world!..hehe..

dalam pada tu aku dah berangan angan dapat couple ngan die..married, have a beautiful kids together..merepek sungguh aku ni..
tapi itulah kenyataanye..

actually..die adalah 1st love aku..

sebab aku xble bygkan ngan orang lain mcm mane aku bygkan ngan die..

please la jgn tuduh aku gatal nak kahwin..

im just in love..thats all..

anyway..i love you sir..and always be..i wish i could say that to you at the end of our class..but those stupid girl..........urrghh!kacau je..

okla...aku sedar aku sape..

love you until now..




Comments

  1. hehe..da pandai eyh waniey..
    ingatkan fall in love ngan sir ramis td..haha
    ptot ar kat kelas nmpak waniey slalu sgt berkepit ngan note chemy 2syen kasturi..hek3

    ReplyDelete
  2. haha
    malunye bile org len dapat tau..secret tau...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang