rezeki masing masing

seronok dengar bila kawan kawan dah boleh menyesuaikan dengan kehidupan yang baru. ada yang dah ada geng. okla tu kan. aku pun okay. dah boleh terima kenyataan yang aku sekarang bukan lagi pelajar kolej. sekarang ni pelajar universiti.

mula mula masuk tu ramai yang cakap course ni susah la. course baru. tak ramai yang berani ambil. ada yang kena repeat 4 ,5 kali. oi, tu melampau. ada yang kata course ni terbaik. peluang kerja banyak sebab buat robot.

yea, memang aku dari kecil teringin gila nak buat robot.


teringin sangatla.


tapi apakan daya bila dekan kata,"bersyukur lah anda sebab Tuhan telah menghantar awak semua ke sini." sebab ramai lagi yang tak dapat IPTA. okay. part tu aku boleh terima.

but for now, aku rasa not bad. mungkin baru permulaan kan.

pertengahan tak taula. berharap semuanya akan berjalan dengan baik. dan kepada kawan kawan yang lain, aku seronok bila korang kata korang okay dengan course masing masing. aku nak korang berjaya. aku takda sikit pun perasaan dengki, cemburu sebab aku tau tu rezeki korang.

dan aku sayang korang. (hoi jiwang)


ergh. aku betul betul nak jumpa korang buat masa terdekat ni. aku nak gelak banyak banyak. dah lama sangat tak gelak.

sedih sebentar.

semoga korang berjaya!

-teacher,business field


-administrator,economist

-software developer
|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|





-artificial intelligence

part akhir tu. erm.

okay. babai!








p/s: sebenarnya,post ni nak cover post yang sebelum ni. ewah. haha. tak sabar hari isnin! boleh jumpa!









Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang