aku tau apa yang korang nak tau

dekat U aku ni, hostel dalam kampus tak siap lagi. jadi kami duduk dekat pangsapuri yang serupa rumah kedai. jarak antara kampus aku dengan hostel adalah 10km.


yea. 10 km. kalau terlepas bas memang impossible la nak jalan kaki.


duduk la ko termenung sorang diri dan mengharap miracle akan muncul di saat kelas programming nak start kan.part programming terpaksa ditutup. malas nak elaborate panjang panjang. kang ada muncul istilah riak disamping kekufuran.

merepek.

-gambar menggigil.

gambar di atas nampak bersepah bukan? bukan kerana kami malas. ini adalah komitmen kami terhadap buku dan facebook sangat tinggi. dan juga, kebanyakkan dalam rumah ini adalah budak enjen(engineer), mana ada masa nak kemas kemas ni.

semua mesti percaya tau.

-tempat syazwani ramli dari pandangan awesome.


-sangat rajin. cawan tu dah 2 hari tak basuh.eh,beg meraahhh.

sebenarnya ini bukan nak menunjukkan sisi buruk diri sendiri. ini adalah pengajaran kepada orang ramai bahawa time management sangat penting. junior yang bakal masuk tahun depan jangan banyak tidur tau. nanti anda rugi.


macam saya.


dan ini saat saat yang ditunggu kan. taadddaaaaa. bilik tidur saya!

-oh semmm nyerrrr

best bilik ni. sejuk gila. lepastu bila malam boleh bau ikan masin. sebab kat bawah ada kedai makan yang masak tak henti henti.

tapi part paling best ialah. saya tau ramai yang jeles bila tengok part ni.

-tandas dalam bilikkkk!!!!

jadi pagi pagi tak perlu la beratur tunggu untuk masuk tandas. best!


-kasut yang banyak.



-tempat makan dan tempat mengumpat segala macam


overall roomate semua okay. sporting dan sangat sangat memahami.teringat aku kat korang bila korang sanggup hantar aku kat melaka sentral di saat saat ada emergency kat rumah.

time tu pulak dah malam. thank you sarah, mina dan kak hanna.liya tiada ditempat kejadian. tapi aku taukau care jugak pasal aku.

oi sayanggg sangat korang!


babai.




p/s: tempat belajar sebenarnye dah kemas. just malas nak tangkap gambar balik.






Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

officially missing you