jadi gila

eh, lama tak menulis dekat blog. minggu ini sangat busy dengan aktiviti yang tak berfaedah.

yes, tidur.

roomate pun complain kenapa terlalu banyak tidur. jawapan diberi hanya berdehem sahaja memandangkan kalau ikut sepanjang minggu beliau lagi banyak tidur. dah la banyak tidur, bangun pun lewat.

okay mengumpat. oi gurau lah.

************************************************************************
hari rabu lepas aku telah mengikuti program PRS(pembimbing rakan siswa/siswi) bukan pembimbing rakan sebaya tau. bukan. aku tak suka yang tu. tu tak awesome.

masa masuk tu. boleh pulak ada 10 orang je yang join. ewah.

permulaan sumpah bosan. nasib baik gigi abang pengerusi cantik. jadi setiap tutur kata yang dikeluarkan dapat memberi fokus kepada diri ini.

saya tak gatal yea. nope.im not.

so,overall seronok lah. hidup di universiti ni indah lah. siapa kata tak best. best tau. jadi siapa yang nak masuk universiti sekarang buat tangan bentuk love ala ala tengok konsert justin bieber.



jangan angkat ini macam tau.


-omaigod,mana mak dia wehh.


walaupun assignments banyak tak terkira tapi ini sentiasa sentiasa riang tau. walaupun assigments tak siap, hati tetap riang.




tapi tinggal kelas hati tak riang. tak riang.ulang sekali lagi. TAK SERONOK.

*************************************************************************
sudahle cakap pasal kelas kan. boring. sekarang ni setiap kali balik dari kelas,aku duduk dalam bas, aku dengar lagu ni. how to love by lil wayne tapi cover sam tsui.


ni lirik dia yang aku suka.

For a second you were here
Now you over there
It's hard not to stare, the way you moving your body
Like you never had a love
Never had a love

When you was just a young and your looks were so precious
But now your grown up
So fly it's like a blessing but you can't have a man look at you for five seconds
Without you being insecure
You never credit yourself, so when you got older
It's seems like you came back ten times over
Now you're sitting here in this damn corner
Looking through all your thoughts and looking over your shoulder


mungkin sudah tiba masa untuk menerima kenyataan yang sebenar. i need changes.



kuatkan hati saya ini. saya yakin saya mampu lakukannya. saya mampu. saya boleh! all i need is courage.


okay, thats it.

babai.




p/s:niat aku baik. untuk dapatkan pengalaman.












Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

officially missing you