kasihan

aku tertanya. kenapa perlu berbuat demikian? kalau benarlah. eloklah disimpan.

perasaan ini selalu berubah ubah. selalu juga berdoa. adakah ini benar? selalu juga la menunggu hujan lebat. teringin nak berdoa kepadaNya dalam keadaan begitu walaupun rasanya dah banyak kali dapat peluang.

bila difikirkan balik, tahajjud pun okay. tapi nak kena sacrifice waktu tidur tu la masalah sejak habis PMR. tidak mengapalah. dimana mana pun boleh berdoa.

berdoa dan terus berdoa tanpa rasa jemu. malah kadang kadang happy. seronok dekat denganNya. Tiada apa yang perlu dirisaukan,

cuma yang perlu dielak negatif negatif di sekeliling. macam mana nak elak, hah, perisai banyak je,

woih lama juga aku tak menulis blog ni. bosan sangatla blog ni. hujung minggu dihabiskan dengan merenung luar tingkap tengok kereta lalu lalang. seronok gila.

seronok gila.

gila seronok.

seronok seronok gila gila.


ohh mengantuknya. okay bye.


syazwaniramli



P/S: Ya Allah... Kau tahu isi hamba hambanya...permudahkanlah..




Comments

  1. sesungguhnya ALLAH SWT mengetahui apa yang tidak kamu ketahui...just one things wani...disaat tiada seorang pun yang mengetahui isi hatimu...ketahuilah ada yang MAHA MENGETAHUI memahami segala isi hatimu...

    ReplyDelete
  2. seronok baca part "seronok dekat dengaNYA"...yup memang sangat seronok...terasa diri sentiasa dekat dengannya...sesungguhnya ALLAH SWT itu amat dekat denganmu.....jangan takut....jangan gentar...ALLAH SWT is always with you...aamiin.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang