ape ape je

haduhh sekarang nih hampir setiap malam mak aku suruh g jogging..letih gle aku..malas pun ade..pukul 8.30 je mak aku dah suruh siap untuk jog..pakaian aku mmg cantik..baju biru,seluar hijau,pastu pakai kasut sekolah..memang fashionable,tolong ar jgn puji..sambil berjalan beborak ngan mak...mcm2 bende cite..most of it advice for my future..ntahla..mase tgh jalan tu, mak ade cakap."when you be an adult,you will b thankful to me.."aku pun xtau ape nak jwb time tuh..just focus nak abiskan joging..x terfikir pun nak tanye knape balik..biarlah..

bila la nak start kursus nih..dah 2 minggu aku byr duit...x call2 lagi.mmg nak kene btol..jage ar esok..bila aku dapat je diorang mmg aku smash trok2...amik duit pastu senyap je..shit!hurmm
mak cakap x baik mencarut..sorry..

berhenti di sini saje..nyamuk dah start gigit kat kaki ni..rimas plak rasenye...nanti jiran sebelah igt aku gile plak mlm2 ni tepuk tgn tibe2..padahal aku pukul nyamuk..

Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang