perjalananku menuju pavillion



main internet sampai pukul 5..mmg aku x ingat dunia bile dapat internet..seronok btol..tambah pula mak aku secare rasminye memberi aku laptop barunye..wah~seronok wehhhh..hahaha..pastu dah abis main internet ingatkan nak tido..aduh!kene bgn balik..lupe plak mak minx sterika baju die..haish!pukul 6 baru aku tido...


JAM dah pukul 10.00..aku tido lagi..janji rumah zu datang dalam pukul 10.o0..alih2 pukul 10.30 bru sampai rumah die..nasib baik die x marah..cool je die..mase dalam prjalanan tu..syidah dah pun sampai kat KLCC..haish!sian diorang..sbb aku..diorang kene tunggu...

sampai kat KLCC zati dah tggu..trus jalan untuk menemui syidah yg sudah lame menunggu..jumpe je syidah,tgk2 hakim pun ade..hurm...ok..best ape ramai2 g pavi..lgpun lame dah x jumpe diorang nih...rase cam balik sekolah rendah..jalan sesame pastu gelak2...

cerita tooth fairy memg agak bosan..tapi malas nak complain..sbb aku yg suggest cite tu..haha..zu tanye..aku kate ok je..but deep inside..mmg aku dah nak tetido...boring and blur sket cite tu..bwk bdk2 ske le..but kenkadang i want something extreme...mcm cite hantu...oh yea!kitorang tgk cite tu kat GSC pavi..ok la gak..sampai terkencing diorang sume..sejuk sgt..pling xble thn zati..akim still berlagak macho wlaupun muke dah biru thn kencing..zu ngan syidah maraton 100km mengikuti zati yg sgt dah x terthn....nak kencing!aku ok je...


habis tgk wayang trus g KLCC balik makan A&W..oklah..wlaupn perut aku dah nak meletup..makan jgk..sbb mahal aku bli tau!habis makan jln2 kat taman KLCC..borak2 pastu gelak2..teringat insiden hakim mase darjah lima...aku pun xtau cite sebenar..gelak jela...hehe..anyway,mase yg kitorang spent mmg best...bile la lg boleh mcm tu..dah start rindu~



cadang waktu blik mmg nak bli hadiah untuk mak aku,sbb harini birthday die...oklah..i decided to spent some money to buy a gift for mom..ingat nak bli tudung..mak aku plak cerewet gle...tudung mesti nak kene ngan muke..xjadilah..alih2 zu ke syidah yg suggest perfume..terus bli..kat body shop x wangi langsung..and pekrje die x friendly..so aku heading to sasa..hurmm..TERBAIK DARI LADANG..dapat pun taste aku..bli n trus balik..happy that time..


character member aku

SYIDAH:klaka,cool,best,matured,

ZATI:gile,best,klaka,kerek

ZU:cool,best,kerek

AKIM:,mangsa,kerek,cool,best



anyway..HARINI WE HAVE SO MUCH FUN!!!!!!!


Comments

  1. matured kah aku ? HAHA
    yes , ko ta slh tulis kn . aku ta kerek .

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang