hate to see all this!

























































saya sangat benci org mcm ni.
rase mcm nak bunuh je mereka ni semua..
tolonglah..
byk lagi bende yg boleh makan selain kucing dan anjing..

daripada apa yg saya tengok di youtube.
cara kucing dibunuh..kalau tak silap saya.
kucing tu disembelih dgn kejam.
lepas tu disiat2 bulu sampai tinggal kulit..
then keluarkan organ2 and bersihkan darah...
dah siap,diorang gantung kucing tu ikut mulut die.
bile ade customer minx..
diorang bakar kepala kucing tu..and x silap badan sekali.

tgkla betape kejamnye mereka..tiada siapa pun peduli..

anjing pula..
oleh sebab populariti anjing sgt byk..kerajaan china mengizinkan anjing2 ini di bunuh..
cara pembunuhan pulak sgtlah kejam..
malah,anjing yg mempunyai tuan pun harus di bunuh..
klu x silap saya,sbb2 anjing ini dibenarkan hukum bunuh kerana.
-terlalu banyak
-penyakit yg di bawa oleh anjing.
kasihan tgk tuan anjing tu minx anjingnye dilepaskan..alahai..
sedikit pun tidak org yg ditugaskan utk bunuh anjing itu simpati.
mereka memukul kepala anjing sampai pecah dan sehingga mati la anjing tersebut...
melalak la sekuat hati tuan punya anjing tu..
oh yea..
pembunuhan itu dilakukan di hadapan tuan anjing itu sendiri..saya pun x faham mengapa..
sebagai saksi agaknye(utk ape?)..

baru beberapa hari lepas saya menonton video tu..
notis membunuh anjing secara berleluasa ditarik balik oleh kerajaan china..
ramai sgt kot yg bantah..

padan muka..hehe...

mane la letak perikemanusiaan korang nih..haish..

saya nak bunuh semut pun x sampai hati..sebab saya memikirkan mcm mana la anak2 semut tu nak hidup klu mak dan ayah die di bunuh..kesian anak2 die x dpt makan..








Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang