song that i currently listening to

  1. dance with my father again - luther vandross
  2. without you - AJ rafael
  3. 6 months, 8 days, 12 hours - brian Mcnight
  4. tanpamu - sabhi saddi & helena
  5. hijau daun - suara( ku berharap)
  6. jayesslee - just the way you are(cover)
  7. glee cast - listen(charice)

lagu yang first tu,setiap kali aku dengar mesti aku teringat kat ayah. tak tau la kenapa. padahal bilik ayah kat atas je. mungkin rindu nak berborak dengan ayah.

lagu yang second tu. aku rasa best gila. seronok dengar.bila dengar mesti ulang ulang. awww...i heart you AJ Rafael!

third.lagu brian mcnight ni memang favorite aku all time. tenang je dengar. kalau pagi aku suka dengar lagu macam ni.

fourth, yang ni jangan terkejut. aku memang suka sabhi saddi.dan mungkin juga teringat pada budak yang umur 19 tahun yang berkahwin awal tu. blog dia, lagu ni.

fifth, lagu ni ingatkan aku dekat matrix. aku pun tak tahu kenapa. rindu pada Pn Asiah mungkin. dan Ummi ekonomi. mungkin juga lecturer math. hoish.

sixth, ni mungkin rindu kawan kawan di sana. KMS awesome lah people!!!! (tetibe)

seventh, aku selalu berangan dapat nyanyi macam ni. tarik tinggi tinggi lepastu orang bangun beri tepukkan,lepastu tarik lagi tinggi sampai muka merah lepastu buat gaya gaya ala ala misha omar,especially tangan dan hentak hentak kaki. nak feel punya pasal kan. and lampu semua tertumpu kat arah aku. and aku turun dari pentas lalu pilih siapa yang bertuah untuk berduet dengan aku. okay,mizz nina. what you what you waiting for jom nyanyi.

sumpah merapu. ini semua khayalan ketika lapar.



post kali ni memang aku takde idea nak menulis. maka tercetus la idea merepek,merapu dan sebagainya. oh yea. khairul Fahmi dah kantoi. habisla.

see? aku merapu lagi.

babai.


p/s: bunga dahlia tidak akan sentiasa kembang dan cantik. satu hari dia akan layu juga. wah pedas.

-omaigod,lawanyee. kalau kau natural.









Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang