esok. awesome friend. arghh.

bila la nak habis belajar driving ni? bila? tell me,tell me. tell me people.

sendiri mengelat ,menggelabah tanya orang. cuba tengok kak som ,tenang sungguh. tak marah pun. yang ria ria marah mak aku. jadi dengan semangat yang kuat,saya dah sedia nak belajar driving balikk!

semangat ni nak pegang kereta.

sekali kaksom kata, ada kursus amali apebende tah. laaaa.... ni yang taknak pergi ni. benda ni buang masa la. aku tido je lebih dalam tu. bukan dengar pun.

esok nak beli earphone. tak kira.

***************************************

oh yea. happy birthday kawann!!!

-makanan feveret kan.

datin paduka pienokio. betul. inilah nama samaran sebenar beliau. eh takmau cerita banyak banyak. aku cuma doakan kau semoga:

- menjadi teacher yang baik.
- kata kau nak kahwin dulu. hambik la. semoga kahwin dulu.
- panjang umur.
- kasut tak berlubang lagi.
- impian menjadi kenyataan dapat makan claypot rice dekat kl sentral
- berjumpa merbuk. (terus lupa yang kat matrik dulu.ehem)
- ulang no 4 tu balik.

ingatkan nak cerita macam mana kita berjumpa dulu. aiseh,macam cinta la pulak kan. jadi takmau cerita. biar la kita berdua je tau macam mana saat itu berlaku.

wah gedik.

again. HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!

*jom keluar lagi?? janji aku tak tertidur kali ni*

*******************************************************************

stress bila memikirkan nak masuk universiti ni. medical check up lah.mohon ptptn lah.itulah,inilah. aisehhh. stress giler.


dahla stress dengan course yang diberi ditambah pula dengan beban sampingan ni. memang tak larat nak pikul sorang sorang. nak suruh orang , takut nanti penampo yang dapat.

aiyo. ramai dah bertanya. bila itu,bila ini. aku pun tak malu bertanya jugak kepada yang lain. bila memikirkan ramai yang dah setle. naik takut pulak,takut aku je yang tercungap cungap lagi.

esok mesti beli nombor pin. mesti!



sepanjang minggu ni banyak post mengarut diselitkan. inilah petanda stress yang teramat kot.

so taknak bertambah stress,kita berakhir je la.

babai.


p/s: sorry datin,aku selitkan benda yang tak berilmiah pulak dekat post kali ni. sepatutnya post ni khas untuk kau je. sorry again.










Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang