heartbreaking

petikan dari Kami The movie:

"memang susah buat apa yang kita tak suka. tapi buat apa yang kita suka pun susah jugak"

eceh.poyo je.apa yang terjadi harini memang sedih.aku pun malas nak fikir banyak banyak.biarlah,mungkin takda rezeki.ada hikmah sebalik semua ni.

giatmara,saya minta maaf. saya tau awak perlukan orang yang workaholic,hebat and kreatif mcm saya. tapi apakan daya saya.saya tak boleh nak buat apa apa.aku sepatutnya harini pergi daftar giatmara. tapi malangnya, aku tak boleh nak pergi. banyak sangat benda nak kena fikir.

bila kakak giatmara tu call tadi. suara dia shahdu je. saya tau perasaan sayang tu dah ada walaupun aku tak start belajar lagi. minta maaf yea.

byebye fashion. kita takda jodoh. mungkin ada,tapi taktau bila kita akan bersama dan berganding. owh,over the top sungguh aku ni.

chill lah. tak mau fkir dah. movee onnn!

***********************************************

oh yea,minggu lepas sudah bertekad tak mau dah makan macam ni.

-nasi lemak sayang dan kuih apam pujaan hati.

stress kot bila makan makanan macam ni. sebab rasa macam membunuh diri . so,aku tak nak. aku janji kat diri supaya makan 1 meal per day.

malaysia boleh.

no nasi. takde heavy food dah. paling berat pun roti. so seminggu sudah berjaya. anda semua bila nak mulakan?

tak payah nak promote sangat la gile,buat sendiri sendiri sudah. oh yea,abang ada kasi pinjam dumbbell untuk bina muscle.

wah. 10 kg punya. take a look.

-dumbbell,kawan baik sekarang.

happy happy. lepas dah selesai main benda alah ni, terus sambung tengok cerita jepun "1 liter of tears".


sampai nak dekat episod 6 aku dah start nangis. tak boleh tahan sangat. sampai la semua episod berterusan menangis. bengkak wooo mata. tengah mandi pun boleh nangis. teringat aya punya pasal.

positif sungguh la dia ni. sabar,bersungguh sungguh..banyak berkorban.aku tak tau la kalau aku yang dapat penyakit macam dia ni.

tetiba tengok cerita ni nak jadi neurologist plak. dengan harapan boleh tolong orang macam aya.tapi tengok result spm balik kimia and fizik dapat c. baik kira najis je la wei.

ni antara scene dia yang bagi aku sedih gila lah! and sweet.

- sweet gila asou-kan ni.sanggup dukung aya

-a very good supportive family.


- like this picture.ayah dia ni energetic betul. time ni dah start nak meraung.

- part ni aku suka gila.wahaha..
asoukan carry aya pergi kelas.
sumpah comel

aya died at the age of 25. menderita dia selama 10 tahun akibat penyakit spinocerebellar ataxia . asou-kan pula tak tahu apa jadi at the end. cuma jalan cerita dia, asou-kan jadi medic student and nak ubat penyakit yang ada kat aya. nak jadi neurologist maybe.

sekarang pun aku tengah dengar lagu soundtrack dia. Konayuki by remioromen. ulang ulang. sampai banyak kali. sampai hafal. sampai translate. lepastu nangis sorang sorang.sorok sorok pulak kat bantal.

dasyat weh impact cerita ni. highly recommended. tak payah la tengok cerita korea yang merepek repek tu. seperti kecomelan muka bayi,rahsia taman,lelaki over bunga, tipulah saya,awak cantik dan macam macam lagi.

aku pernah la try nak tengok. so try satu. ni movie."a millionaire first love".

sumpah suck ass. jangan marah yea penggemar filem atau drama korea. cerita ni well predicted.agak bangang. sakit hati weh cerita pemalas macam ni.ko tiru drama orang puteh ke hape?

cerita maju kerana orang cantik. itulah cerita sekarang.

malas la nak condemn lebih lebih. kang kena hack pulak blog ni. dahla blog kurang follower.

oh yea, mak dah nak balik. kena mandi.

babai awesome!





Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang