woohooo jam.

jam tangan swatch lama aku dah rosak. ingat nak repair.tapi kedai swatch yang terdekat pun klcc. memang rajin sangatlah nak pergi klcc tu.dengan sesaknya,tu belum naik lrt kena cium ketiak orang.hoish. nanti lah pergi sebab membe jauh nak datang kuala lumpur. jadi boleh bawa jalan jalan. sambil tu repair jam.

mengenai jam ni, aku dah biasa sangat pakai jam. i am a watch person. eh betul ke aku cakap ni? betul la tu kan. susah kalau takda jam. kat dalam toilet rumah aku pun ada jam. tengah solat pun kadang kadang tengok jam. eh silap TERtengok.

ahhh macam macam la. swatch aku tu dah 2 bulan rosak. akibat kemalasan aku kena la keluarkan duit sikit untuk membeli jam tangan yang baru.

aiya...malang betul.satu jam bersamaan satu seluar jeans aku.

-polo tuu....(again gambar buruk gila,nak camera!!)

ni mesti ada yang tertipu. tengok je lambang polo semua mata dah terbeliak. ni mesti RM500 and above kan?kan?kan?

awesome lah kau syazwani.gila loaded. tak sangka kau mampu beli jam mahal gila. ni branded ni. jangan memain.

wakakaka.

unfortunately, ini adalah polo malaysia. polo sebenar hanya dipegang oleh jenama ralph lauren.

faham anybody?so kalau nampak orang pakai jam jenama polo club.jangan cepat terkejut. tengok betul betul.

eh ini serupa macam gelakkan diri sendiri je.

ah janji aku dah ada jam.tak sabar nak tunjuk kat garfield!!!

babai.

Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang