pagi buta

set alarm pukul 4.45,snoozed punya snoozed sampai terlajak pukul 7.16. boleh bayang bertapa kuatnya iman tidur aku. tangan aku still lagi menggengam handphone supaya,senang terus nak off alarm. yang ajaibnya, boleh pula off alarm yang lama,set alarm baru. ajaib. ni semua nafsu tidur punya pasal.

harini ada kursus memandu. yea. aku baru nak belajar driving setelah nak dekat 3 bulan duduk dekat rumah. nak dekat habis cuti baru nak ambil, saja suka waktu waktu panik. tapi akibatnya,banyak benda kena korbankan,seperti giatmara.

so,cikgu aku janji nak ambil 7.30. tapi aku bangun 7.16. what the hell kan. tapi benda ni dah biasa dipraktikan di matrik dulu. aku mandi, qada solat seterika tudung and terus siap. tapi biasalah,benda rushing mana ada lengkap. mandi pun serupa tak mandi je.

agaknya cikgu sesat pukul 8 lebih baru jemput aku. hampeh. tau boleh tidur 10 minit. dahla mengantuk gila. sekarang pun mengantuk lagi. tapi gagah juga menaip dengan harapan adela orang bace....

sumpah kau pathetic syazwani.

masuk je kursus tu lagi macam barbie. penceramah datang awal,tapi memang suka gila sembang sembang resepi kat luar sampai pukul 10.20 baru start. aku 8.30 dah tercangak macam patung kat luar. kalau kasi makanan takpa, ini apa pun tak kasi. ptuih.

wah marah.

tapi dia ni boleh tahan bestla. lawak la jugak. tapi all the time aku tak banyak gelak pun,sibuk berangan bila boleh bawa kereta. si penceramah cerita sampai nak hujung dunia dah. aku sibuk lagi berangan . tapi mata fokus kat muka dia. sampai dia tanya aku soalan,terus nak terkejut beruk aku.

tapi bole je aku jawab,tapi spontaneous la. dia tanya nak pakai kereta apa nanti,terus aku cakap nak pakai kereta vios. bila masa pula aku nak pakai kereta vios.

sumpah merapu. so terus insaf takmo berangan lagi. lepas 10 minit aku fokus, terus ke laut balik.

nasib baik ada break,memandangkan aku keseorangan, aku pergi la kedai mamak makan sorang sorang. order teh 3 layer and mee goreng letak ayam. bantai 9.70 semuanya. harapanla nak makan lagi. sumpah mahal. mee goreng dahla ciput sampai 6.80.

-3 layer tea yang sedap gila.nampak tak pakcik tu?dia bengang
sebab rojak dia lambat sampai,pastu dah sampai, kuah pulak terlebih banyak.
dia makan sikit je.lepastu buang.
banyak betul pe'el nye.


-mee dah habis.lapa weh. tapi lepas makan haruslah baca buku.exercise otak.


selesai makan,aku masuk balik untuk 2nd punya ceramah.pastu aku nampak sibuk ada orang pandang. oh budak lelaki ni.

weh,ko pehal pandang pandang aku? bajet aku tengok ko sekali,ko hot la? konon cute la tu pakai cermin mata ray ban. tampo kang. apehal goyang goyang rambut depan aku? aku tau rambut ko natural lurus. tak payah tunjuk tunjuk. aku punya wavy curly hair bak mariah carey tak menunjuk pun?

annoying budak ini.baru setahun jagung.

lepas itu masuk la penceramah yang kedua. masuk je,sumpah aku terkejut. weh, gigi takde,batuk dahla kuat,chubby,and perut buncit pehtu aku rasa dia ni diabetic la. banyak minum manis.

but dia awesome. best giler.

tapi aku rasa dia perlukan gigi palsu. susah tengok dia nak bercakap. asyik menjilat gusi je.aku yang menengok ni terikut ikut pula. nasib baik takde orang nampak.

oh sebelum tu ada makcik yang menyampuk bila penceramah ni cerita pasal disiplin orang singapore.

sungguh sungguh makcik ni agungkan orang singapore. lepastu kutuk orang kita.

weh,makcik. be grateful okay. orang singapore kita bagi salam pun diorang takut nak jawab. sebab apa? sebab takut. disiplin punya pasal sampai lupa agama.

malaysia ada? takda kan. jadi jangan nak over sangat. panas weh aku tengok makcik suri rumah ni. bajet gila kutuk. tengok lenggok tangan dia. macam dia sorang je tau what is going on in this world. tampo kang. memang nak kena isa. biar pressure sikit dia ni.

ish geram.geram. sebabkan dia,penceramah terus ubah topik.

boo you makcik suri rumah...boooooooooooooooo!

well,malas nak mengumpat banyak2. akhir kata...ibubapa saya nak kereta ni.saya janji akan belajar memandu bersungguh sungguh.

range rover sport white.

awesome gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


hahah,babai!


Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang