nak lempang mereka ini.

eh geram pula pagi pagi ni. orang suruh tidur taknak. eh geramnyee.. nak lempang boleh?

si perasan bagus.
aku tengok la satu blog ni,ramai yang rekomen. okeh,aku pun baca. berlagak nye kau ni weh. aku baca la satu post dia ni. tajuk dia mcm ni "cara-cara yang anda tidak akan dilelong".lebih kurang la tajuk dia. aku ubah sikit. fahamkan walaupun ayat aku tak sedap.

aku sangat terasa bila perkataan dilelong tu keluar. sebab aku salah sorang daripadanya. dan dia boleh punya ceria type post mcm tu.

dia bagi mcm mcm cara supaya anda tidak akan dilelong. dan dia bangga dia bukan salah sorang yang terkena lelong. jadi fikir la perasaan aku mcm mana time tu.

cara dia tulis mcm aku tak blaja pulak kat matrik tuh. marah weh,marah.terkilan.

dia seronok sangat la sebab dia dapat 1st choice dia. orang lain tak dapat mcm dia dapat .so booooo la kepada yang tak dapat course pilihan ke universiti.


sekali aku tengok course dia.hahahahahhaha. course yang dia dapat sama dengan course yang dilelong lalu diberi kepada aku.

cuma bezanya,itu bukan pilihan aku.

jadi cik ______ jangan berlagak bagus sangat.rezeki tu Tuhan beri. tak semestinya kau dapat course yang ko nak ni dah terjamin ko akan menjadi seperti bill gates.

tidak. kalau Tuhan tarik balik,nanti kau nangis.

*aku harap sangat kau akan baca post ni walaupun harapan amat tipis sebab ko terlalu busy nak tulis cara cara nak elak fail kat universiti pulak supaya bila nak mohon untuk master nanti tak dilelong.

minta maaf post kali ni agak kurang ajar.


facebook sahabat baik saya
tengah syok stalk facebook orang, tetibe ada sorang perempuan tanya aku.

"hi,how are you?"

so aku jawab. "well im fine thank you"

dan dia reply.

"wanna laugh?((?((

aku jawab."err.im about to actually."

lepastu terus tak jawab dah.

jadi aku pelik,sebab esoknya ada orang tanya aku benda yang sama. kali ni lelaki pulak. aku dah pelik.

so aku google.

sah aku dah agak benda ni nak hack orang, so kepada sesiapa,jangan terpedaya tau.sebab bila dia tanya "wanna laugh?" then ko cakap yes,automatik nanti dia kasi satu link. bila ko tekan link ni.

virus akan menjalar. komputer ko habis. sebab ni trojan.

trojan sangat susah nak dihapuskan.so orang yang terkena tu,komputer dia akan penuh virus dan tak dapat diselamatkan. banyaklah data yang akan hilang menyebabkan ko akan menangis sepanjang hari sebab tak boleh bukak facebook untuk stalk orang.

jahat kan mereka ini. eh geram pulak aku. rasa nak je pijak diorang ni.

-eh nak kena ko ni.


aku ingin sangat nak lempang siapa yang buat naye orang ni.

nasib baik la aku tak tekan. kalau tak naye aku kena repair ratus ratus.

okay mau tido babai.


p/s: tadi keluar rumah nampak anak kucing gemuk gemuk lepastu bila angkat ......


-ria ria dia nangis.weh lariii..nanti si buta nampakk!!





Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang