malang.

eh pandai ingatkan orang supaya jangan tekan sebarang link.sekali diri sendiri tertekan. bodooohhh.

cuba baca ni. ramai orang dah warning.

WARNING :VIRUS ALERT
If you get:
1)a video about SPIDER living in under a person's skin.
2)KFC promotion.
3)harry potter mistake.
4)a message asking "hi. how are you?wanna laugh?" then that person will send you a link.
Its a virus.it looks like its been sent from friend of yours and that they commented on it.DO NOT OPEN THE LINK.

but i already opened the link. what to do?kebengapan melanda diri ini bila nampak perkataan harry potter tu.paling seronok bila ni adalah laptop mak. banyak barang yang teramat penting sampai mak siap labeled every file dia.

see.habis kau syazwani.

dengan panik,check balik macam mana keadaan komputer ini.adakah dia okay?memang tak okay.wah. avira sudah kasi warning baik punya.

VIRUS DETECTED!

pandan muka. padan muka lu. eh sialll la~ ptuihhh!

dengan desperate terus scan the whole system. siap berdoa.kalau tak jalan memang aku angkut si garfield solat sunat hajat(baru cakap dah datang,kau ade six sense eh?) eh kalau betul la komputer ni lingkup alamat malam ni tak tidur la kena bebel.

lepastu dengan tenang.dimulakan dengan bismillah. log off facebook.tutup semua tab.shut down laptop.

~indahnya bercinta saat muda....indahnya bercinta saat tua~(tolong bagitau ni lagu sape?)

eh betul tau aku nyanyi. apepun the komputer is fine bebeh.hah,lupe nak ucap syukur. semua okeh.facebook boleh on. file mak okay.semua okaylah!!. eh bestnyew. jatuh cinta pun tak macam ni tau.rasa lepas segala beban 15 minit yang lalu.

urmm. bila fikir balik ke aku yang menggelabah sebenarnye? takde pape pun kan? eeee malunye you syazwani. panik tak tentu pasal.

kalau la aku terer dalam bab ni..mesti takde masalah.senang je nak settlekan.silap silap aku pulak hack si hacker tu balik. hah, padan muko ekau.suka sangat naya orang.

wah emo.

eh semalam pergi uptown.lepastu nampak beg macam ni. sebijik.


-eh,cantik kan.

lepastu aku tengok harga dia. okayla boleh tahan.kulit kan. harga dia RM495.90.then aku tanya abang tu boleh kurang tak.

dia kata boleh. dia tanya berapa budget. dengan bangga aku cakap aku bawak RM100.00.

okayyyh dia kata.

dia boleh kurangkan RM100. whatt?kurang kan RM100? kurang kan RM300 pun belum cukup tau. hampeh punya abang. tampo kang. berniaga dekat uptown pun harga boleh sampai macam tu.

eh bukan you kate tadi boleh tahan ke? erkk.

part yang paling best bila dia kata kat beg ni boleh tulis nama. eh dah berangan nak tulis nama bersambung "syawanniramli". comei kan.

sumpah merapu post kali ini. kalau tak di sebabkan permintaan ramai yang suruh menulis memang tidak le aku nak menulis.ewahh. bajetnyewwww....

cehh korang pun,follow tak nak.baca nak.sungguh tegar.

okay babai.


p/s:eh tak sabar nak masuk U. mana tau aku betul betul boleh hack si hacker tu balik.









Comments

Popular posts from this blog

kasturi the best

urrgghhh. ngantuknye . >:)

santan lemang